وبلاگ
نرده شاخ گوزنی

نرده حفاظ شاخ گوزنی

نرده حفاظ شاخ گوزنی گونه ای از نرده حفاظ روی دیوار است که به صورت کامل در کارخانه ها تولید و رنگ آمیزی شده و. فقط در محل نصب میشود . نرده حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع 80 تا 120 سانت تولید میشود و عرض این نوع از نرده حفاظ روی دیوار 70 سانت و ارتفاع استاندارد 90 سانت است . البته استفاده از واژه استاندارد برای نرده حفاظ مناسب نیست چرا که ایمنی یک نرده حفاظ با توجه به ارتفاع دیوار و کف خیابان و بالعکس دیوار تا داخل محوطه محاسبه میشود . نوع میلگرد مصرفی در این نوع از نرده حفاظ از سایز 9 میل تا 10 میل متفاوت است .
در تولید نرده حفاظ شاخ گوزنی در هر متر از 200 تا 250 قطعه میلگرد تیز استفاده میشود. نوع جوش در حفاظ شاخ گوزنی بهتر است از نوع صنعتی co2 باشد . جوش صنعتی co2 با توجه به این که آلیاژ میلگرد ها متفاوت است توصیه میشود . برای رنگ هم استفاده از رنگ الکترو استاتیک با رو کش پلی استر بهتر از سایر رنگ ها است .
قیمت حفاظ شاخ گوزنی : روش محاسبه قیمت انواع نرده حفاظ روی دیوار با حفاظ شاخ گوزنی کمی متفاوت است . نحوه محاسبه بدین شرح است : وزن حفاظ شاخ گوزنی *قیمت میلگرد+ هزینه جوش و ساخت ( 35000 تومان در هر متر برای رنگ کوه ای و 22000 هزار تومان در هر متر برای رنگ معمولی) = قیمت تمام شده برای تولید کننده
مثال : حفاظ شاخ گوزنی با وزن 15 کیلو . ( 15*4000+ 35000=95000تومان قیمت هر متر حفاظ

جهت اطلاع از قیمت حفاظ شاخ گوزنی به سایت حفاظ برتر مراجعه کنید

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و برنامه نویسی: Asanyab