وبلاگ
هزینه های اسباب کشی

راهکار برای کاهش هزینه اسباب کشی

اگر در آینده نزدیک قصد دارید تا به منزل جدیدتان اسباب کشی کنید و دغدغه بالا بودن هزینه های اسباب کشی را دارید پیشنهاد می کنیم که این مقاله را تا انتها بخوانید و با روش های کاهش هزینه اسباب کشی آشنا شوید.

1- حجم و تعداد وسایل را به حداقل برسانید.

سعی کنید لوازم غیر ضروری و لوازمی که از کار افتاده هستند را به منزل جدید نبرید. با کم کردن وسایل بسته‌بندی و هزینه‌های مربوطه کاهش می‌یابد و هم فضای کمتری در ماشین باربری اشغال می‌شود و در نتیجه ماشین باربری کوچکتری انتخاب می کنید و به طبع هزینه کمتری را برای باربری پرداخت می کنید. همچنین اگر خودتان قصد حمل و نقل دارید کم بودن وسیله‌ها موجب می‌شود تا اتومبیل به دلیل رفت‌و‌آمد کمتر و سنگین نبودن، بنزین کمتری را مصرف کند.

2- از دوستان و آشنایانتان کمک بگیرید.

اگر بابت اسباب کشی استرس دارید بهتر است صفر تا صد را به شرکت باربری و کادر آن بسپارید تا با خیال راحت همه چیز پیش رود. اما اگر به دنبال کاهش هزینه های باربری هستید می‌توانید بخشی از امور را با کمک دوستان و آشنایان انجام دهید.

تقسیم کار کنید:
یک نفر بسته بندی را انجام دهد
یک نفر خانه را مرتب کند
با افراد بنیه دار به حمل وسایل بپردازید
مراقب باشید که برای داشتن اسباب کشی ارزان به خودتان آسیب نزنید. سلامتی شما اولویت است.

3- روز های وسط هفته را برای اسباب کشی انتخاب کنید.

زیرا اواخر هفته و روزهای تعطیل خیابان‌ها جای سوزن انداختن نیست. همچنین در اواخر هفته و روزهای تعطیل به دنبال افزایش تقاضا، هزینه‌های باربری به دلیل افزایش حجم کاری و دشواری در حمل و نقل افزایش می‌یابد.

بنابراین اگر اجباری در روز اسباب‌کشی وجود ندارد زمان این کار را به: اواسط هفته، روزهای عادی و ترجیحا در فصلی غیر از تابستان مانند پاییز موکول کنید تا هم یک اسباب‌ کشی ارزان را تجربه کنید و هم به دلیل خلوت بودن راه‌ها، آرامش خودتان نیز حفظ گردد.

4- اهمیت بسته بندی صحیح وسایل و لوازم را جدی بگیرید!

انجام صحیح بسته‌بندی لوازم منزل می‌تواند بر کاهش هزینه‌ های اسباب کشی مؤثر باشد. با دسته‌بندی وسایل و با جا دادن درست‌ ‌آن‌ها در کارتن‌های اسباب کشی گامی مؤثر در جهت داشتن اسباب کشی ارزان بردارید. اگر اثاثیه شما به درستی بسته‌بندی شوند به طوری که به حداقل کارتن نیاز داشته باشید و همچنین کیفیت ساخت کارتن مناسب باشد، علاوه بر جلوگیری از آسیب های احتمالی در طی حمل و نقل، فضای کمتری درون ماشین اشغال می‌شود. همچنین نیاز کمتری به رفت و آمدهای پیاپی خواهد بود. ما به شما پیشنهاد می کنیم تا برای بسته بندی لوازم حساس و سنگین که نیاز به دقت بیشتری دارند، از باربری های معتبر و منصف کمک بگیرید تا با استفاده از وسایل مخصوص بسته بندی شما را در این امر همراهی نمایند.

5- انتخاب ماشین باربری مناسب

هزینه اجاره خاور برای اسباب‌کشی در مقایسه با سایر ماشین‌های اتوبار نسبتاً سنگین‌تر است. وانت بار ارزان‌ترین ماشین اتوبار برای انجام اسباب‌کشی است. انتخاب یک ماشین باربری متناسب با حجم وسایل شماست. در این زمینه می‌توانید از مشاوره رایگان شرکت های حمل و نقل بهره‌مند شوید تا کاهش هزینه‌ های اسباب کشی و افزایش امنیت اثاثیه را تجربه کنید.

6- منصف ترین بابری را انتخاب کنید.

یکی دیگر از اصلی ترین شروط کاهش هزینه های اسباب کشی یکی از منصف ترین باربری های شهر است. شرکت های معتبر اتوبار تهران و باربری با ارائه راهنمایی در زمینه باربری ( از بسته بندی گرفته تا انتخاب ماشین باربری و حمل‌و نقل اثاثیه ) بر هزینه‌هایی که مشتری پرداخت می کند مؤثر است. پس علاوه بر انتخاب شرکت باربری واقع در محدوده جغرافیایی، منصف بودن شرکت را نیز باید در نظر قرار دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت اتوبار تهران مراجعه کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

طراحی و برنامه نویسی: Asanyab